Višak kilograma pa-pa!

Kako smršaviti, kako biti motiviran i uporan u tom naumu pitanje je s kojim se je većina nas barem jednom susrela u životu. Rijetki su oni koji imaju obrnut problem, odnosno kako se udebljati, pa ću se u ovim redcima posvetiti ovom prvom problemu.

Prvo i osnovno, potrebno je osvijestiti da imaš problem s kilažom. Dobro je u svojoj glavi posložiti prioritete, što vam je u životu važno. Je li među tim prioritetima zdravlje? Ako jest, bacite se na posao. Napravite plan što jesti, kada jesti i koliko vježbati. U ovoj fazi pomaže i vizualizacija. Zamislite kako ćete se osjećati za pet, deset, petnaest i dvadeset godina mršavi i, s druge strane, s prekomjernom težinom. Kako ćete obavljati svoje poslove, kako ćete se osjećati, hoćete li biti dobar supružnik, prijatelj ili roditelj svojoj djeci s tim viškom kilogramima?

Krenite s malim promjenama. Mnogi se na početku muče s motivacijom. Entuzijastično krenu u ostvarivanje svojim ciljeva, no onda nakon dva do tri tjedna prestanu sa svime. Ili se trude, naporno vježbaju, paze što jedu pa se onda za nagradu počaste čokoladnom tortom. I tu uvijek pretjeruju te ne stanu na jednom komadu pa onda sav trud koji su prethodno uložili padne u vodu.

Steknite naviku vježbanja i kretanja. Ako vam je to jako teško, za početak krenite s dvije minute, pa produžite s vremenom na pet minuta i tako dalje. Ili krenite s laganom šetnjom po nekoliko minuta na dan. Važno je da ste tome dosljedni. U svoj jelovnik ubacite što više povrća i voća, izbacite ugljikohidrate, suhomesnate prerađevine, bijeli kruh, peciva i fast food.

Ako ne možete odustati od slatkoga, pronađite alternativnu hranu. Danas imamo bezbroj informacija koje možeš dobiti na internetu besplatno. Zavarajte svoj um zdravijom verzijom, može se. Budite uporni, potražite savjete od nekoga tko je to već prošao ili pronađite kolegu za vježbanje. Lakše je kada imaš potporu.

Ostavi komentar