Imam problema sa software na mobitelu marke „Samsung“. Kod prve nadogradnje software, mobitel više ne mogu priključiti na Internet preko wifi-a na svoj ruter, na javne rutere se mogu priključiti. To se isto dogodilo prije par godina kad sam mobitel „Samsung“ kupila kćeri. Mobiteli su kupljeni u Elipsu, ako kako se radi o software kontaktirala sam „Samsung“ i oni su mi rekli da je to tehnička greška kod te serije mobitela, ali mi nisu željeli zamijeniti mobitel. Napominjem da je mobitel pod garancijom.
Potrošačica iz Čakovca
Savjet:
Napravili ste početničku potrošačku grešku i to dva puta za redom koja je očigledno posljedica neinformiranosti. Naime, naime Vi ste mobitel kupili od trgovca (Elipso), a ne kod proizvođača (Samsung). Dok traje jamstvo ili propisano vrijeme za pozivanje na materijalni nedostatak, sve probleme s proizvodom rješavate s trgovcem i ne zanima Vas proizvođač niti servis.
Nemojte zanemarivati tu proceduru tj. propis jer Vam se može dogoditi na izgubite jamstvo.
Nema veze što se radi o software, Vi ste u Elipsu kupili mobitel sa software.
Predlažem Vam da zbog navedenog nedostatka predate prigovor trgovcu (Elipso u Vašem slučaju) i tražite da se kvar otkloni ili da Vam se zamijeni mobitel ili vrati novac.
Trgovac Vam mora odgovoriti u roku od 15 dana, a ako trgovac odgovori negativno ili ne odgovori prijavite slučaj Državnom inspektoratu RH, osobno u ispostavi ili preko online obrasca: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83