5.7 C
Čakovec
Utorak, 23 travnja, 2024

Što da radim s mobitelom?

Imam problema sa software na mobitelu marke „Samsung“. Kod prve nadogradnje software, mobitel više ne mogu priključiti na Internet preko wifi-a na svoj ruter, na javne rutere se mogu priključiti. To se isto dogodilo prije par godina kad sam mobitel „Samsung“ kupila kćeri. Mobiteli su kupljeni u Elipsu, ako kako se radi o software kontaktirala sam „Samsung“ i oni su mi rekli da je to tehnička greška kod te serije mobitela, ali mi nisu željeli zamijeniti mobitel. Napominjem da je mobitel pod garancijom.

Potrošačica iz Čakovca

Savjet:

Napravili ste početničku potrošačku grešku i to dva puta za redom koja je očigledno posljedica neinformiranosti.  Naime, naime Vi ste mobitel kupili od trgovca (Elipso), a ne kod proizvođača (Samsung). Dok traje jamstvo ili propisano vrijeme za pozivanje na materijalni nedostatak, sve probleme s proizvodom rješavate s trgovcem i ne zanima Vas proizvođač niti servis.

Nemojte zanemarivati tu proceduru tj. propis jer Vam se može dogoditi na izgubite jamstvo.

Nema veze što se radi o software, Vi ste u Elipsu kupili mobitel sa software.

Predlažem Vam da zbog navedenog nedostatka predate prigovor trgovcu (Elipso u Vašem slučaju) i tražite da se kvar otkloni ili da Vam se zamijeni mobitel ili vrati novac.

Trgovac Vam mora odgovoriti u roku od 15 dana, a ako trgovac odgovori negativno ili ne odgovori prijavite slučaj Državnom inspektoratu RH, osobno u ispostavi ili preko online obrasca:  https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE