Planiraj dan tako da dan ne isplanira tebe

Koliko vam se puta dogodilo da ste početkom tjedna na popisu imali brdo svojih obaveza, a na kraju tjedna ostvarili tek nekoliko njih ili čak nijednu? Tada ste se vjerojatno osjećali  razočarano jer niste uspjeli ostvariti sve ono što ste naumili, a sljedeći tjedan nagomilalo se još obaveza i tako u krug. Vjerujem da ste se u ovome pronašli barem nekoliko puta u životu.

U mom slučaju događa se često. Taman pomislim kako sam se sa svim svojim obavezama konačno uhvatila u koštac, a onda se dogodi neka situacija koja me izbaci iz tjednog ritma i poremeti moj plan. Za sebe mogu reći da sam jutarnji tip i da volim sve važno obaviti u jutarnjim satima. Tada najbolje funkcioniram i mogu biti koncentrirana na više stvari odjednom. Nakon 14 sati koncentracija pada pa stvari koje inače radim pola sata produžuju se za sat, a ponekad i više. Sve kasnije je mrcvarenje ako ne uzmem stanku i odmorim. Tako sam naučena od škole kada sam ustajala u pet ujutro. To je moj ritam. Međutim, u novinarskom poslu nijedan dan nije isti i uvijek se treba prilagođavati novom ritmu i zadacima.

Zato je važno dobro isplanirati dane prije tog dana D. Važno je odrediti svoje prioritete koje,tog dana pod svaku cijenu, trebate u riješiti. Najbolje da sve stvari, koje imate za obaviti, stavite na list papira. Tako možete bolje kontrolirati što ste sve obavili tijekom dana, a što ne. Popis vas sam od sebe tjera da napravite sve ono što vam u tom trenu možda i nije volja. Važno je pri tome i uzeti stanku kako bi odmorili mozak od “pregrijavanja.”  Na kraju tjedna imat ćete potpuno precrtani popis i više slobodnog vremena za sebe. A tko to danas ne bi htio!

Ostavi komentar