Moja najbolja ljetna priča: Od pristiglih 146 fotopriča izabrali smo 30 najboljih!

Nagradni natječaj “Moja najbolja ljetna priča” trajao je od 31. srpnja do 4. rujna. Primili smo ukupno 146 fotopriča, a svaka je od njih bila posebna na svoj način. Pred redakcijom je bio težak zadatak, no uspjeli smo izabrati 30 najboljih.

Sudeći po pristiglim fotografijama, naši čitatelji zabavljali su se u lijepom nam Međimurju, na obali Jadrana, u planinama, ali i atraktivnim dijelovima svijeta kao što su Sri Lanka, Kambodža, Maldivi, Turska, Los Angeles ili Grčka.

Poslali ste nam zalaske sunca, druženja s prijateljima i obitelji, pejsažne detalje i trenutke koje ćete pamtiti i koji su obilježili vaše ljeto, mnogima i život. Hvala svim sudionicima nagradnog natječaja što su odlučili s nama podijeliti svoje ljetne uspomene. Fotografije su nas očarale, nasmijale, fascinirale, a na neke smo bili i zavidni.

Odabir najboljih fotopriča kombinacija je najluđe, najzanimljivije, najneobičnije priče popraćene fotografijom koja nas je natjerala da na trenutak zastanemo i divimo se. Odabrane fotke su probudile emocije i pokazale nam da ljeto može biti zanimljivo provodili ga vi na moru, u planini ili u nepoznatim destinacijama. Bitno je iskoristiti svaki trenutak i uživati.

Dobitnici će o nagradama biti obaviješteni mailom, a nagrade se podižu u redakciji Međimurskih novina, Kralja Tomislava 2, Čakovec, (između Soha i Bipe, na prvom katu) najkasnije do 15. rujna.

Sponzori nagradnog natječaja su: Ronis, Terme Sveti Martin, Terme Ptuj, Terme Tuhelj, Flixbus, Vinarium Lendava, Gradska Kavana, Shamper, Međimursko pivo i Stari Hrast

Evo tko su dobitnici nagrada:

1. Vanja Terek na medenom mjesecu na Baliju. Fotka je snimljena na vulkanu Batur u 2 sata u noći i prikazuje zalazak sunca.

Vanja Terek: Bali, medeni mjesec, vulkan Batur, 2 sata u noći početak planinarenja da bi vidjeli izlazak sunca sa voljenom osobom. NEZABORAVNO!!! :D2. Leonardo Gombar zaprosio je svoju djevojku u Kambodži.

Leonardo Gombar: Prosidba s drugog kraja svijeta (Kambođža)

3. Silvija Premuš na Thailandu

Silvija Premuš: Putovanje u Thailand, Phuket... Prekrasno, Nevjerojatno i puno avantura...4. Branko Balaško u planinama

Branko Balaško: BRANKO BALAŠKO Previše je vruće za izležavanje na morskoj plaži. Možda bi koja bistra riječica pomogla ili još bolje neko planinsko jezero da se čovjek osvježi. Zbog toga, juriš u planine, jer je tu i odmor i rekreacija.5. Luka Bahun veslao je od Obrovca do Pakoštana

Luka Bahun: Ovog ljeta more sam doživio malo drugačije. Veslao sam od Obrovca prema Pakoštanama, no na kraju drugog dana puklo je veslo pa sam svoju avanturu završio prije cilja. Srećom, uz sebe sam imao fotaparat koji me tužnog zbog puknuća vesla pomalo utješio ovom fotografijom.

6. Tomislav Borko u planinama

Tomislav Borko: Popeti se na vrh planine, doživjeti ljepotu i veličinu svijeta u kojem smo samo u prolazu...

7. Romantična fotka Petre Šimčić u Ninu

Petra Šimčić: Ninska morska crvena čarolija. Moja ljubav i ja. Trenutak za pamćenje.

8. Kristina Novak Lepen u Barceloni

Kristina Novak Lepen: Nemiran duh poveo nas na put, dragi moj bio je malo ljut, jer htio je on u Prag – pričao stalno o pivu, a na kraju je morao u Barcelonu na tekilu. Al' ga je srditost brzo prošla, kad čarolija grada na raspored je došla. Ali kakva bi to ljetna priča bila bez morskog plavetnila? Zato smo skoknuli na plažu da napravimo fotku najdražu. Nije požalio zbog tekile, a dogodine ćemo možda i na Maldive!

9. Monika Belošević skočila je s litice s visine od 17m

Monika Belošević: Ovaj skok je nešto za što nikad nisam imala hrabrosti. Stala sam na litici od 17m i rekla sad ili nikad. Posljedice su malo boljele, ali osjećaj je bio nevjerojatan.10. Almedina Jakopović Črep na medenom mjesecu u Grčkoj na otoku Zakintosu

Almedina Jakopović Črep: Medeni mjesec u Grčkoj,na otoku Zakintosu, s poznate plaže Navagio beach! Dragi mužić se nalazi iza fotoaparata! :) Za nas dvoje ovo ljeto je za pamćenje.11.  Iris Trgovec u austrijskim Alpama

Iris Trgovec: Čarobno jezero okruženo austrijskim planinama. To je sve što je potrebno za odmor i uživanje. :)12. Mihaela Barila na otoku Santorini

Mihaela Barila: Santorini - Grčka, 2017 Moj san se pretvorio u stvarnost. Nisam znala sve do zadnjeg trena gdje idemo brodom, sve dok mi dečko nije rekao stigli smo na Santorini. Ostala sam u šoku.

13. Marino Mazor proputovao je Europu sa mlađom sestrom

Marino Mazor: Jeste li ikada povukli svoju mlađu sestru za rukav, tutnuli joj u džep tisuću kuna i šapnuli joj na uho: "krećemo u avanturu...", bez plana, bez predrasuda, autostopom preko cijele Europe! Ako niste, probajte ;)

14. Senko Sabol u Turskoj

Senko Sabol: Nezaboravno lljeto na Turskoj rivieri, uz paklene vručine i životni doživljaj više.

15. Suzana Pižeta na Maldivima s prijateljicom koju je našla preko oglasa za putovanja

Suzana Pižeta: Uvijek sam željela putovati ,ali nisam imala s kim pa sam dala oglas na portalu za putovanja da tražim suputnicu i tako sam pronašla svoju najbolju prijateljicu, svoje drugo ja i naše avanture su počele! Najuzbudljivija destinacija su bili Maldivi, raj na zemlji, beskrajno plavetnilo,topao pijesak pod nogama,hlad ispod palmi,papaja i mango na stolu, stanovništvo koje je toliko ljubazno prema nama, nikoga nisi sreo a da te s osmijehom na licu nije pozdravio! Kada nam ponestane novih destinacija, na Maldive ćemo se sigurno vratiti!

16. Tanja Zadravec u Los Angelesu

Tanja Zadravec: Ovo ljeto je prepuno novih doživljaja, prijatelja i izazova, jer cijelo proživljavam na drugom kontinentu. Slika je nastala u predivnom Los Angelesu.

17. Teodor Kos s kombijem je svaki dan posjetio drugi grad naše obale

Teodor Kos: Napunili smo kombić i krenuli prema moru Svaki dan drugi grad i novo iskustvo Najbolji godišnji ikad18. Tihana Hajdinjak na morskom kauču na Bolu

Tihana Hajdinjak: Napokon smo nakon nekoliko godina dogovaranja otišli na more s najboljim prijateljima! I to direkt u Bol. A kad se već išlo morali smo isprobati sve morske ludosti pa smo tako isprobali i morski Kauč. Ali nigdje bez GoPro pa su nekima i nakon nora za uspomenu ostale modrice jer nebreš se držati za kauč kaj ti kamera ne odleti!

19. Željko Jurinec u Kambodži

Željko Jurinec: Dječak radost i osvježenje u vrijeme velike vrućine i sparine pronašao u rijeci usred džungle. Radost je i sloboda prepustiti se toku rijeke, toku života (Siem Reap, Kambodža).

20. Tomislav Vitković uhvatio je plahe životinje u kadar

Tomislav Vitković; Svakim pogledom čovjek svjedoči o ljepoti prirode, a ljepota fotografije jest što se tim trenucima možemo vratiti ponovno i ponovno. Nezaboravan trenutak u mojoj fotografskoj karijeri desio se kada sam lutajući poljem naletio na tri prekrasna živa bića, "Šest očiju polja". Ne primjetivši me odmah, podigao sam fotoaparat, a kad sam ga usmjerio, znatiželjni pogledi plahe životinje u jednom trenu su zablistali i iščezli, ostajući na fotografiji kao uspomena na čaroliju trenutka.21. Ivana Mandić fotkala je velike valove na Malom Ratu

Ivana Mandić: Kome treba tuširanje? Mali Rat - ogromni valovi.

22. Ljubica Jakopić s obitelji na moru

Ljubica Jakopić: Jeee...stigli smo na moreee!!!!23. Anja Kolarić: Ljetni Međimurski zalazak sunca

Anja Kolarić: Najdraži ljetni zalasci sunca :)24. Ivana Čulić na Šolti s prijateljicama

Ivana Čulić: Ovo ljeto ću pamtiti po odlasku na ljetovanje sa mojim prijateljicama na Šoltu. Bilo je svega - smijeha, kupanja, ronjenja, zaljubljivanja, slamanja srca, plakanja, opet smijanja pa čak i tetoviranja. Ovu sliku smo uslikali zadnju večer pred odlazak na trajekt i nikad neću zaboraviti ljeto 2017.

25. Paulina Babić na Kraljičinoj plaži u Ninu

Paulina Babić: Iako svaka od nas ima svoje obaveze (fakultet, posao, dečko, obitelj) i tijekom godine se ne uspijemo vidjeti koliko bismo željele, uvijek se za godišnji nađemo i provedemo praznike zajedno. U ta 2 tjedna nema kukanja o svakodnevnim sitnicama koje nas živciraju, samo guštanje - nastavljamo gdje smo stale prošle godine. Zip line, surfanje, paragliding, adrenalinski parkovi, kajakiranje do skrivenih plaža na otocima, ispijanje koktela samo su neke od stvari kojima se počastimo, a ovom prilikom Vam šaljemo pozdrave iz Kraljičine plaže u Ninu!

26. Lucija Novak uprizorila je pogled koji oduzima dah

Lucija Novak: Kad san postane stvarnost :)27. Višnja Makek pofotkala je tinejđerice u nadmetanju

Višnja Makek: Tinejdžerice se nadmeću.

28. Stjepan Hranilović i očaravajuć zalazak sunca

Stjepan Hranilović: ....a što ću, kad volim nogomet !!!! Pa čak i na ljetovanju! Fotografija snimljena na rivi sa koje puca pogled na "najlipši zalazak na svitu", one Zadarske!

29. Tei Požgaj probušila se guma nakon ludog izlaska

Tea Požgaj: Rano jutro, odlazak u apartman na moru nakon zabavne, lude i neprospavane noći. Na putu nam se probušila guma te smo čekali 1 sat da nam neko pomogne. Ali za selfie se uvijek ima snage. :)

30. Bojan Hostić u društvu prijatelja

Bojan Hostić: Za novi zajednički početak, uz ljubav i prijatelje stare, poskočiti tako zaista je lako! :))