4.5 C
Čakovec
Petak, 19 travnja, 2024

Platili su karte za vlak gotovo 1500 kuna, a zbog kondukter HŽ-a morali sjediti na podu

Još jedna nevjerojatna priča, na žalost nimalo pozitivna, u kojoj su našle Hrvatske željeznice.

Naime, četvero mladih putnika, dvoje iz Zagreba, dvoje iz Koprivnice, koji su se u subotu, 18. kolovoza, vlakom zaputili iz Splita u Zagreb pamtit će putovanje zbog, kako kažu, bahatog konduktera HŽ-a koji im nije htio otključati kupe za koji su karte platili gotovo 1500 kuna. Dio puta proveli su stoga sjedeći na podu.

Jedan od njih, Vedran Štefan, zbog neugodnog iskustva odlučio je poslati prigovor HŽ-u, a sve je pod javno podijelio i na Facebooku.

Poštovani,

pišem Vam u vezi događaja koji se dogodio u subotu, 18.08.2018. u vlaku 820 na relaciji Split – Zagreb.

Troje mojih kolega i ja putovali smo prema Zagrebu i imali smo kupljene karte te rezervirana mjesta u vagonu 1, sjedala 13, 14, 15 i 16. Stigavši u vlak vidjeli smo da je naš kupe zaključan lokotom te smo otišli do konduktera i zamolili ga da nam otključa kupe. On je nepristojno odgovorio da nam ne želi otključati i da mi nećemo ući u taj kupe jer je on rezerviran za njega. Mi smo mu pokušali pokazati kartu i objasniti kako imamo rezervaciju, ali on je odbijao uopće pogledati kartu, a kamoli je skenirati te nam je prijetio kako će pozvati policiju i da se maknemo. Bio je krajnje neugodan i nepristojan i nije nam uopće želio izaći u susret na način da nam barem pronađe novi kupe i nova mjesta nego je samo bahato rekao da si odemo sami pronaći mjesta jer ih ima u ostalim vagonima. Mi smo ga pokušavali urazumiti govoreći mu kako smo platili kartu gotovo 1500 kn i kako nemamo namjeru cijelu noć lutati vagonima i tražiti druga mjesta s kojih bi nas u bilo kojem trenu mogli dignuti drugi putnici s eventualnim rezervacijama, ali njega to nije bilo briga. Nakon sitne eskalacije svađe i dovikivanja, on je otišao dalje, kupe je ostao zaključan, a mi smo ostali stajati na hodniku.

Nakon toga zvao sam Vašu službu za korisnike više puta i oni su pokušavali riješiti situaciju i doći do nekoga u vlaku tko će nam pomoći, ali pošto služba radi do 23 sata, a mi smo putovali noćnim vlakom koji kreće iz Splita u 21:45, mogao sam samo s njima razgovarati oko sat vremena te Vas nakon toga nisam više mogao dobiti.

Nakon više od 2 sata, oko 23:30, sjedili smo i dalje na podu u hodniku ispred zaključanog kupea koji smo platili i rezervirali. Došao je dotični kontrolor te bez ijedne riječi samo ušao u kupe. Nismo se imali namjere više prepirati s njim jer smo vidjeli kako je čovjek očito anemičan na cijelu situaciju i nema trunke odgovornosti za posao koji obavlja. Tek nakon njega došao je drugi, stariji kontrolor koji nas je upitao da li smo mi osobe koje imaju kartu za taj kupe. Nakon što smo potvrdili, čovjek nam se ispričao i rekao da pođemo s njim jer na kraju vlaka ima spavaći kupe u koji nas može smjestiti. Bio je iznimno ljubazan i profesionalan, a na kraju smo vidjeli kako nam je zapravo ustupio svoj kupe jer je na njemu također bio lokot, dakle bio je rezerviran za kontrolora ili nekoga od osoblja vlaka.

Zbog susretljivog kontrolora koji nam je pomogao, ispričao se i pronašao smještaj, ne želimo tražiti povrat novca niti bilo kakve refundacije nego samo želimo da se osvijesti kakva osoba radi za Hrvatske Željeznice, državnu firmu koju financiramo mi građani. Kontrolor je osoba koja predstavlja cijelu kompaniju prema svim putnicima, domaćim i stranim, starim i mladim. On je prvi i zadnji službeni kontakt, te bi kao takav trebao predstavljati kompaniju, ali i cijelu državu i njen mentalitet kako i doliči jednoj zemlji koja praktički živi od ovih par toplih mjeseci.

Stoga bih Vas zamolio da malo obratite pažnju na osobe koje zapošljavate jer se ni ja, a ni mojih troje prijatelja više nikada nećemo voziti vlakom pa makar morali puno skuplje platiti bilo koji drugi oblik prijevoza.

Sreća u nesreći je ta da na našem mjestu nije bio neki inozemni putnik (iako ih je bio pun vagon koji su svjedočili neprofesionalnosti i čobanluku vašeg zaposlenika) stoga se ovaj loš glas neće daleko čuti”, napisao je on.

Zbog objektivnosti, zatražili smo komentar i od prozvanog HŽ-a. U kratkom roku dobili smo odgovor na naš upit koji prenosimo u cijelosti:

Poštovani,

prije svega ispričavamo se putnicima koji su imali poteškoća na putovanju.

S obzirom na navedeno, po utvrđivanju svih okolnosti protiv mjerodavnog radnika HŽ Putnički prijevoz bit će pokrenut postupak propisan odredbama Kolektivnog ugovora i Zakona o radu. Uz to, kontaktirat ćemo putnika koji nam je pisao reklamaciju i osobno mu se ispričati”, napisali su iz HŽ Putničkog prijevoza.

I osobno su se ispričali. Vedran Štefan je i to objavio pod javno na svom Facebooku.

“Poštovani,

prije svega ispričavamo se Vama i Vašim prijateljima zbog poteškoća koje ste imali na putovanju.

S obzirom na navedeno, po utvrđivanju svih okolnosti protiv mjerodavnog radnika HŽ Putnički prijevoz pokrenut će postupak propisan odredbama Kolektivnog ugovora i Zakona o radu.

S obzirom da HŽ Putnički prijevoz redovito provodi edukacije vlakopratnog osoblja u cilju profesionalnog ophođenja i rada s putnicima, na edukacijama ćemo vlakopratno osoblje dodatno upozoriti na važnost ispravnog reagiranja u situaciji koju ste naveli.

U znak isprike, HŽ Putnički prijevoz Vama i Vašim prijateljima nudi besplatno putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u RH, a kako biste ga ostvarili, molimo Vas da nas kontaktirate na mail [email protected]”.

Izvor: klikaj.hr

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE