Pevex proveo najveću anketu do sada među svojim kupcima o zadovoljstvu mjerama sigurnosti u prodajnim centrima

Prvi hrvatski trgovački lanac PEVEX prvu je anketu o zadovoljstvu zaštitnim mjerama proveo polovicom godine. Od tada ju je nastavio periodično provoditi kako bi što bolje osluškivao potrebe i zahtjeve kupaca u vrijeme pandemije.

Tijekom pete po redu ankete, u studenom ove godine, ispitano je u svim PEVEX prodajnim
centrima ukupno 5.010 kupaca, što je najviše do sada po pojedinačnoj anketi.

Sve veća pozornost kupaca usmjerena na socijalnu distancu

U zadnjoj anketi, važnost mjere distanciranja i dezinfekcije ruku prilikom odabira trgovačkog centra (odgovori 4 i 5 na ljestvici zadovoljstva od 0 do 5) „skočila“ je za 5%-tnih bodova, sa 78% na 83%.

Podsjetimo, u prethodnom, četvrtom valu anketiranja rezultati ankete o važnosti spomenute mjere su skočili za 6%-tnih bodova u odnosu na treći val. Skok nakon dva vala (sa 72% u trećem anketiranju na 83% u petom) tako ukupno iznosi čak 11 postotnih bodova.

Ovo pitanje kupcima – o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, nabolje odražava
kompleksnost situacije, jer ako se prisjetimo, iz vala u val rezultati su pokazivali kako su
kupcima sve važniji njihova sigurnost i zdravlje. U prvom i drugom valu, odgovori 4 + 5, o
važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, bili su na razini 64%, u trećem spomenutih
72%, u četvrtom 78% te konačno u petom valu visokih 83%.“, rezimirao je nakon analize
Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga PEVEXA.

Vrlo zadovoljni visokotehnološkim sustavom zaštite

Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo – zadržali su se na visokoj razini od 91%. U četvrtom valu anketiranja bili su isto na visokoj razini od 90%.

Podsjetimo, PEVEX je za uvođenje termalnih kamera u sve svoje prodajne centre dobio
nagradu Hrvatskog udruženja menadžera sigurnosti u listopadu ove godine.

Struka i žiri Hrvatske udruge menadžera sigurnosti prepoznali su napore tvrtke da stvori što sigurnija radna mjesta za svoje zaposlenike, a kupcima omogući što sigurniju kupnju nizom sigurnosnih mjera, posebno jednom – termalnim kamerama.

PEVEX je izabran kao tvrtka koja je implementirala „najbolji projekt poslovnog sektora u
ostvarivanju sigurnosti zajednice“.

Novo dezinfekcijsko sredstvo za koje ne treba tečaj

Na pitanje zadovoljstva dezinfekcije PEVEX prodajnog prostora, kupci su za 3%-tna boda
zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat iznosi za odgovore 4 + 5 također vrlo visokih 92%. U vezi toga PEVEX je u studenom ove godine nabavio novo ekološko i bezopasno sredstvo za provođenje higijenskih mjera u prodajnim centrima – Genox.
Prednosti novog sredstva su da se ono može koristiti bez zaštitnih mjera, kao što su posebna zaštitna oprema. No iz predostrožnosti je radnicima preporučeno da zbog pretvaranja sredstva zamagljivačima u aerosol ipak koriste svoju zaštitnu masku te zaštitne naočale.

„Genox sredstvo nije otrovno niti štetno za zdravlje, dišni sustav te ne sadrži niti jedan
sastojak koji bi bio zdravstveno upitan. Genox nije zapaljiv niti eksplozivan, a jednostavan je za uporabu, skladištenje i transport što našim djelatnicima u svih 26 prodajnih centara
omogućuje siguran rad s tim sredstvom. Može se primjenjivati u  prisutnosti ljudi i životinja, biljaka, hrane i pića bez štetnih učinaka.“, naveo je Ivan Stojić, direktor korporativne sigurnosti PEVEXA.

Nastavak provođenje anketa i ulaganja u sigurnost

Odaziv kupaca pri 5. anketi je bio do sada najviši, s 5.010 ispunjenih anketa tijekom
višednevnog istraživanja.

„Analizom provedene ankete može se zaključiti kako su kupci sve zadovoljniji provođenjem
PEVEX-ovih preventivnih mjera iz mjeseca u mjesec, paralelno s pogoršanjem situacije oko
pandemije. I nakon petog vala ankete, možemo vidjeti da su kupci većinom iznimno
zadovoljni postojećim mjerama u PEVEX-u, što kontinuirano pokazuje kako je PEVEX sigurno mjesto kupnje. PEVEX je u zaštitne mjere ove godine uložio preko 2 milijuna kuna, a nastavit će ulagati i dalje kako bi se, uz kupce i naši vrijedni zaposlenici osjećali što sigurnije na radnom mjestu.“, zaključio je Stojić.

Provođenje anketa među kupcima, o zadovoljstvu zaštitnim mjerama u njihovom lokalnom
prodajnom centru PEVEXA i dalje će se periodično nastaviti.


Ostavi komentar