FOI: Održan hibridni sastanak konzorcija projekta TEACH4EDU4

U četvrtak i petak, 23. i 24. rujna 2021. na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu i na platformi Zoom održan je hibridni transnacionalni sastanak MEED4EDU4 međunarodnog strateškog projekta TEACH4EDU4 – Accelerating the transition to Edu 4.0 in HEIs. Cilj sastanka bio je omogućiti partnerima da se sastanu uživo i online kako bi razgovarali o tekućim i nadolazećim projektnim aktivnostima i rezultatima, kao i da aktivno rasprave pitanja vezana za razvoj intelektualnih rezultata projekta.

Domaćin sastanka bio je koordinator projekta – Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu.

Ovaj 30-mjesečni projekt financiran je u okviru programa Erasmus + Europske komisije u ukupnom iznosu od 296.845,00 eur, a osim Fakulteta organizacije i informatike kao koordinatora, partneri ovog projekta su vodeća europska sveučilišta u području informatike i srodnih znanosti te obrazovnih znanosti: Open University (Ujedinjeno Kraljevstvo), Sveučilište u Žilini (Slovačka), Sveučilište u Beogradu (Srbija), Sveučilište Tallinn (Estonija), Universita degli Studi dell’Aquila (Italija) i Universitat Politecnica de Catalunya (Španjolska).
Cilj ovog iznimno važnog projekta je unaprijediti visoko obrazovanje u brzorastućem području informacijskih znanosti, kako bi se omogućilo poučavanje u skladu sa suvremenim inovativnim svjetskim trendovima u hibridnim i međunarodnim okruženjima te potrebama industrije 4.0.

Iako se sastanak održao hibridno, partneri su uspjeli razgovarati i aktivno raditi na rezultatima projekta te zaključili status glavnih rezultata projekta:
IO1 Katalog novih oblika poučavanja, učenja i ocjenjivanja u informacijskim znanostima te vještina i kompetencija nastavnika – dovršen je i korišten za daljnji rad na projektu.
IO2 Modeli dizajna učenja – Alat Teach4Edu4 razvijen je i predstavljen partnerima i nastavnicima te će se temeljem njihove povratne informacije redefinirati i koristiti za daljnji rad na projektu.

IO3 Kolaborativne nastavne metode za zajedničke kreativne učionice – partneri i uključeni nastavnici rade na razvoju 14 zajedničkih kreativnih učionica koje će se provesti i isprobati u okviru pilot faze projekta.

IO4 Vodič o korištenju podataka o učenju za donošenje odluka temeljenih na dokazima – pregled literature o analitikama učenja i nadzornim pločama je u tijeku i uključuje opsežan rad na 150 publikacija. Pregled uključuje analizu cjelovitih radova i rad u fokus grupi s 12 sveučilišnih nastavnika.

Tijekom sastanka partneri su iskoristili priliku i detaljnije raspraviti o upravljanju projektom i pitanjima vezanim za osiguranje kvalitete i smanjenje rizika. Također, sastanak je uključivao i okrugli stol s pridruženim partnerima projekta iz industrije.

Sljedeći projektni sastanak planiran je za veljaču, 2022.

Više informacija o očekivanim rezultatima i aktivnostima dostupno je na službenoj mrežnoj stranici projekta: https://teach4edu4-project.eu/hr

Ostavi komentar