Parfumer Tomislav Vrbanec: – Hrvatice vole intenzivne cvjetne mirise

Tomislav Vrbanec
- Vrlo često me pitaju ti si po zanimanju parfumer. To ne postoji u klasično obrazovanju. Što je to zapravo? Ja im kažem: - To nije zanimanje, to je životni poziv, o svom poslu kaže

– Kod žena je specifično i dobro je kod odabira parfema znati u kojim su godinama, imaju li djecu i sl. Čak je bitno i koje lijekove osobe koriste, pojašnjava parfumer Tomislav.

Nakon Valentinova bliži se novo vrijeme darivanja Dan žena. Mnogi će posegnuti za parfemom kao poklonom koji je uvijek dobrodošao. Kakve parfeme vole Hrvati te kakve su navike kupovanja mirisa razgovarali smo s  Tomislavom Vrbancom, parfumerom iz Čakovca i vlasnikom Hrvatske parfemske kuće.

– Mi smo posebno tržište. Hrvatice više vole jače cvjetne parfeme, što znači da vole da se parfem snažno osjeti. Hrvatica voli da se osjeti kad je ušla u neki prostor i da već mirisom parfema bude primijećena, pojašnjava Tomislav preferencije Hrvatica prema parfemima.

Novi trend – niche mirisi

Zamjećuje se i novi trend u odabiru mirisa, nastavlja Tomislav:

– Sve više ljudi se okreće niche kategoriji mirisa. Što to znači? To znači da osobe žele imati svoj osobit miris, da budu i po mirisu jedinstveni. Ljudi su sve više počeli gledati na kvalitetu parfema i počeli su čitati deklaracije. Cijena nije uvijek u srazmjeru s kvalitetom. Ako nešto košta sto kuna to ne znači da ne valja.

Miris treba isprobati

Kako odabrati parfem parfumer Tomislav savjetuje:

– Ne krivim ljude što ne znaju odabrati parfem. Jer nisu dovoljno informirani o nanošenju mirisa pa do toga kakva vrsta mirisa kojem tipu osobe odgovara. Kod žena je specifično i dobro je kod odabira parfema znati u kojim su godinama, imaju li djecu i sl. Čak je bitno i koje lijekove osobe koriste. Sve su to detalji o kojima ovisi kako će određeni parfem na vašem tijelu mirisati. Parfem se nanosi na kožu, a koža je najveći ljudski organ. Zato je jako bitno kako, gdje i kada nanijeti koji miris. Ljudi često ni ne znaju što im se zapravo sviđa. Zato je dobro što u našoj trgovini u prizemlju robne kuće Međimurka kupci mogu miris isprobati. Naše kolegice i kolege će im pomoći i poučiti ih kako se odabire parfem, koji miris najbolje odgovara kojem tipu kože. Naravno, osoba je ta koja konačno odlučuje što joj se najviše sviđa.

Tomislav Vrbanec
Tomislav je glavni parfumer Hrvatske parfemske kuće

Svako doba iziskuje svoj parfem

Na pitanje koji mu je najdraži parfem Tomislav ističe:

– Vjerujete mi, nemam ga. Imam doma oko tristo bočica parfema. Meni vam sve to dosadi. Kad imam neki omiljeni, to traje kratko vrijeme. Svaka prilika, svako godišnje doba iziskuje svoj miris. Parfem je vrlo bitan za vas kao osobu, kako ćete se vi osjećati s tim parfemom i kako će vas doživjeti ostali. Drugačiji je izbor za poslovni sastanak, drugačiji za rođendan, a ako idete na druženje s prijateljima opet je to neki drugi miris. Nemam svoj omiljeni miris. Nadam se da ga nikad niti neću imati. Jer kad vi stvorite nešto s čime ste savršeno zadovoljni gubi se inspiracija za stvaranjem.

foto: Zlatko Vrzan, rr

Tomislav Vrbanec za kreiranje personaliziranih mirisa nakon upoznavanja s naručiteljem priprema deseta i više mirisa od kojih će se izabrati favoriti

 

Ostavi komentar