Zatražite povrat novca ili novo računalo

– Imam jedan mali problem. Kupila sam laptop prije mjesec i nekoliko dana u jednom trgovačkom centru koji je odnedavno i u Čakovcu, međutim laptop je već bio na servisu. Nije se htio dignuti sustav na njemu, niti sam ga mogla koristiti. Oni su inzistirali na servisu, iako sam ja htjela povrat novca, ali da ne bude problema, pristala sam na servis da to bude brže i lakše. Laptop je došao prije tri dana i opet greška. Ne otvara ladicu za CD/DVD, niti čita USB utor. Opet ću ići tamo, ali znam da će inzistirati na servisu. Nema mi smisla davati laptop svakih tjedan dana na servis, a dala sam za njega 3.000 kn. Što sada napraviti?! Molim vas za pomoć. Lorena.

Odgovor Savjetovališta potrošača Međimurske županije:

– U Vašem slučaju radi se o „Materijalnom nedostatku“, a ne o „Jamstvu“. Vi ste laptop kupili da ga koristite, a ne da ga šaljete na servis. Trgovac je bio dužan pred Vama upaliti laptop, da se uvjerite da je ispravan.

Zato savjetujemo sljedeće: odnesite laptop trgovcu, pozovite se na materijalni nedostatak i tražite povrat novaca ili novi uređaj. Ako ne udovolji Vašem zahtjevu, pripremite si unaprijed pismeni zahtjev za to, dajte ga trgovcu i tražite pismenu potvrdu o zaprimljenoj reklamaciji.

Dužan je odgovoriti u roku od 15 dana, (ne pristajte slati laptop u servis, ponavljam, Vi ste ga kupili da ga koristite, a ne da ga šaljete po servisima). Ako ne postupi po Vašem zahtjevu, prijavite ih Gospodarskoj inspekciji.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE