Čakovčanac Damir Sabol: Hrvatska aplikacija skinuta je 100 milijuna puta

Damir Sabol Weblica
Damir Sabol, Foto: ticm.hr

Hrvatska firma Photomath, tvorac istoimene aplikacije koja rješava matematičke zadatke i jedna je od najpopularnijih na svijetu, 6. studenog je objavila da je broj korisnika te besplatne aplikacije premašio 100 milijuna te da broj učenika koji matematiku redovito uče s Photomathom nastavlja rasti.

Sjajan uspjeh za hrvatsku aplikaciju koja rješava matematičke zadatke, stiže i velika investicija.

Drugim riječima, Photomath je fenomenalnom brojkom od 100 milijuna preuzimanja postao dosad najpopularnija hrvatska aplikacija.

Uz to, tvrtka je dobila investiciju serije A od šest milijuna dolara za daljnji razvoj naprednih mogućnosti učenja matematike i proširenje svog tima nastavnika matematike, stručnjaka za strojno učenje i vrhunskih programera. Glavni investitor je američki venture capital fond Goodwater Capital, a u investiciji sudjeluje i Learn Capital.

O ovom velikom uspjehu index.hr razgovarao je s osnivačem Photomatha Damirom Sabolom, rodom iz Čakovca.

“Više od četiri godine uporno radimo na Photomathu i rezultati su izvrsni. Dosegli smo i premašili 100 milijuna preuzimanja. To su prepoznali investitori i uspjeli smo dobiti šest milijuna dolara vrijednu investiciju, i to od američkih fondova. Mi smo imali inicijalne investicije, no ovo je sad velika investicija koja stavlja naše mogućnosti na jednu veću razinu. Investitori su nas pratili i s njima smo imali određene kontakte, no ova je investicija prije svega posljedica naših dobrih rezultata koji su između ostalog vidljivi i iz ocjena Photomatha na AppStoreu. Ulaganje je jedan zahtjevan proces i dugo traje, ali omogućili su ga naši rezultati”, rekao je za Damir Sabol.

Za novac koji stiže od američkih ulagača, jasno, već imaju ozbiljan plan.

Upravo umjetna inteligencija Photomath čini revolucionarnim matematičkim pomagalom koje je dostupno svim korisnicima Appleovog AppStorea te Googleovog Play Storea. Aplikacija je i dalje besplatna, no otvorena je mogućnost premium varijante u budućnosti.

Hrvatska aplikacija je hit u Americi, a najviše je koriste srednjoškolci.

Ostavi komentar